Életmód és életmorzsák

Antiknapraforgó

Antiknapraforgó

Sosem unatkozol, ha olyan kutyád van, aki kölyökkutyaként viselkedik "korosabban" is :)

2019. november 15. - Antiknapraforgó

Nem lehet unatkozni olyan kutyus mellett, aki felnőtt kutyakorban is kölyökkutyaként viselkedik :) �

Aki ismer, tudja, hogy sokat szoktam olvasni, kedvtelésből is és tanulmányaim során a tananyagot is. Az évek során a sok s.k. írt jegyzet és mindenféle tananyag nyomtatott verziója nagyon felgyülemlett a lakásban. Nagyon sokat elajándékoztam ezek közül olyanoknak, akik később kezdtek hozzá a továbbtanuláshoz. Így is maradt jócskán az írott tananyagból itthon.

Helyhiány miatt úgy döntöttem, hogy kiselejtezem az eddig még őrizgetett, de már nem szükséges főiskolai és különféle tanfolyami, iskolai jegyzeteimet. Szelektív hulladékgyűjtő elszállításra gondosan elkészítettem tegnap.

Ma, kora hajnalban a férjem munkába induláskor azt "suttogta" a bejárati ajtóból, hogy "Azt mondtad este, olyan helyre tetted a jegyzeteket, ahol tuti nem éri el!!!"

Na, akkor már sejtettem, hogy éjjel olvasott a kis ártatlanképű négylábú szőrgombóc....de arra nem számítottam, hogy ilyen szorgalmasan, ilyen sokat olvasott....

Kutyuskánk nagy érdeklődéssel szó szerint rongyosra olvasta a jó vaskos, keménykötésű "Közegészségtan", az "Egészségügyi szervezés és irányítás" és a "Pszichológia és mentálhigiéné" munkafüzetemet, és áttanulmányozott néhány oldalnyit a "SWOT analízis" és az "Európai Unió fejlődéstörténete és politikài" tantárgyakból is.

Oly lelkesen olvasta, hogy konkrétan apró miszlikre aprította közben. A papírfecniket órákig szedegettem a vizes, sáros fű közül kora reggel óta. Az olvasó pedig ártatlan képpel nézett közben néhány kis papírdarab mellett álldogálva. Kifejezetten elégedettnek néz ki ilyen tevékenység után,  szerintem most kifejezetten büszke magára amiért ilyen ügyesen olvasott :)

Tehát elmondhatom, hogy nálunk még a kutya is olvas � 

[caption id="attachment_697" align="aligncenter" width="150"] (Kép forrása: saját szerkesztés. A "kutyus" rajz egy régi szórólapról származik)[/caption]

süti beállítások módosítása