Életmód és életmorzsák

Antiknapraforgó

Antiknapraforgó

Karalábé sült tojássárgájával

2020. augusztus 26. - Antiknapraforgó

2020.08.26. A mai #hisztaminmentes ebédem: karalábé sült tojássárgájával 

[caption id="attachment_1092" align="aligncenter" width="300"] (Kép forrása: saját fotó)[/caption]


Saját recept, a hisztamintáblázat alapján készült alapanyagokból.
Hozzávalók:
1 fej karalábé
2 tojás (csak a sárgáját használjuk fel)
1 teáskanál olívaolaj
pici só
A nyers karalábét csíkokra reszeltem (nincs jelentősége a formának, lehet kockára vágni, stb.) és egy tányérra halmoztam. Serpenyőbe tettem 1 kávéskanál olívaolajat, felhevítettem, egy pillanat alatt megsütöttem a 2 db tojássárgáját, majd azonnal a karalábéra tettem, picit megsóztam. Azonnal fogyasztandó! 

Nem állítom, hogy ez az étel a legfinomabb a világon, de ha az embert mediátormentes, hisztaminmentes diétára ítélik, annak is örül ha már ilyet legalább ehet.

Fontos: aki az alapanyagok közül bármelyike allergiás, nem fogyaszthatja ezt az ételt a hisztaminmentes diéta során sem! 

süti beállítások módosítása