Életmód és életmorzsák

Antiknapraforgó

Antiknapraforgó

Virágos túródesszert- Antiknapraforgó konyhájából

2020. május 02. - Antiknapraforgó

Bármilyen ehető virággal elkészithető ez a finomság. Én most orgonát és pitypangot használtam- ezzel a virágkombinációval például illik az asztalra Anyák Napján is :) 

img_20210617_121010.jpg

(Kép forrása: saját fotó) 

Hozzávalók (2 személyre)

25 dkg túró
2 dl tejszín
1 csomag zselatinpor
2 csomag vaníliás cukor
kristálycukor ízlés szerint
4 evőkanál gyümölcslekvár
ehető virágok

Elkészítése

A túrót alaposan áttörjük a kristálycukorral és a vaníliás cukorral.

A tejszínt elkeverjük a zselatinporral. Én most olyan zselatinport használtam amelyet nem kell sem főzni sem melegíteni, csak alaposan elkeverni a tejszínnel.
(2 kávéskanálnyit meghagytam a porból, mert az kerül majd vízzel elkeverve a kész desszert tetejére)

Beleöntjük a cukros túróba a zselatinos tejszint, habverővel jól átkeverjük.

Hidegvízzel kiöblített üveg tálkák aljára 2-2 evőkanál gyümölcslekvárt simítunk (én most narancslekvárt használtam), erre ráhalmozzuk a túrókrémet.

A desszert tetejét ehető virágokkal díszítjük. �����⚘��

2 kávéskanál zselatinport vízzel jól elkeverünk és ezt öntjük a desszert tetejére.

Legalább 1 órára hűtőbe tesszük. �

img_20210617_120924.jpg

(Kép forrása: saját fotó) 
Jó étvágyat mindenkinek aki elkészíti! �

Tortarecept itt olvasható:

https://antiknapraforgo.cafeblog.hu/2020/04/30/sziv-alaku-torta-egyszeru-piskotatesztabol-�/

süti beállítások módosítása