Életmód és életmorzsák

Antiknapraforgó

Antiknapraforgó

Tojás sajtfészekben

2020. április 15. - Antiknapraforgó

Kreatív kedvemben, Húsvét után a megmaradt főtt tojásból "kísérleteztem ki" ezt a mutatós és finom reggelit.

Mivel nagyon ízlik, valószínűleg máskor is elkészítem, nem várok arra, hogy Húsvétkor maradjon a hűtőben néhány főtt tojás :)

received_213737686721654.jpeg

 

Hozzávalók:

főtt keménytojás
trappista sajt
nyers zöldségek ízlés szerint
fűszerek ízlés szerint

Elkészítése:

Egy műanyag pudingformát kibéleltem trappista sajttal, néhány másodpercig mikróban melegítettem, a sajt olvadásáig.

Az olvadt sajtba állítottam a főtt tojást, mellétűztem zöldhagymaszárat, sárgarépaszeletet, lilahagymadarabkát.

Hűtőbe tettem egy órára.

Majd tányérra tettem, körbe díszítettem nyers zöldségdarabokkal, sóztam, borsoztam.
(Szilikonformában is el lehet készíteni, én most pudingformát használtam)

Jó étvágyat mindenkinek aki elkészíti!

+ 1 ötlet a főtt tojás felhasználására itt olvasható:

https://antiknapraforgo.cafeblog.hu/2020/04/14/egyszeru-tojaskrem/

süti beállítások módosítása