Életmód és életmorzsák

Antiknapraforgó

Antiknapraforgó

Helló Világ!

2019. április 01. - Antiknapraforgó

Üdvözlet a(z) Cafeblog honlapon. Ez az első bejegyzés, amelyet a Cafeblog előkészített a honlap tulajdonosának. Törölhető, tetszőlegesen szerkeszthető, és már kezdődhet is a honlap tartalommal történő feltöltésének szép és fárasztó folyamata!
Sok sikert!

Kedves Olvasó!

Egy ideje fontolgatom, hogy blogot írjak. 2019.04.01-én a tettek mezejére léptem, és regisztráltam a Cafeblogra.

Közben persze olvasgattam arról, hogy milyen is a jó blog.

Nos, az ajánlások szerint az a jó blogger és annak lesz nagy az olvasótábora aki egy témakörben írja a bejegyzéseit, mégpedig olyanban ami nagyon sok embert érdekel.

Úgy néz ki, hogy már itt lekanyarodok az ajánlott útról. Ugyanis én nem egy témakörben szeretnék írni, én szívesen írok minden olyanról ami érdekel, ami megmozgatja a fantáziámat, ami elgondolkodtat. A blogomnak az "életmód" kategóriát választottam, mivel szerintem ebbe fér bele többminden mint például a "gasztro" vagy a "divat" és a többi választható kategóriába. Amiről biztosan szót ejtek az a hagyományőrzés, az olvasás, a sütés-főzés, a minimalista életmód illetve az arra való törekvés. Ezeken kívül pedig bármi ami aktuálisan írásra késztet. Nem tudom előre megmondani, hogy milyen gyakorisággal fogok írni, majd "ahogy adja magát".

Bízom benne, hogy aki megtisztel azzal, hogy elolvassa a bejegyzéseimet, nem bánja meg, hogy egy kicsit a szabadidejéből az én írásaim olvasására fordított. 

Jó olvasgatást kívánok! 

Tisztelettel: " Antiknapraforgó" 🌻

 

süti beállítások módosítása