Életmód és életmorzsák

Antiknapraforgó

Antiknapraforgó

Kálmán Mari: Talyigás Irma és az Ürdög című könyvét olvastam

2021. április 10. - Antiknapraforgó

Kálmán Mari már az első mondatot is  gyönyörűségesen fogalmazta könyvében, és az összes többi mondat is kifejező, találó és kellemes hangzású, népies nyelven íródott.Fanyar humorban sincs hiány, legalábbis én sokszor elmosolyodtam, néhol hangosan felnevettem a könyv olvasása közben. Sokszor úgy éreztem magam, mintha egy ízes nyelven előadott, tanulságokkal szolgáló népmesét hallgatnék – bár mindössze 142 oldalas a könyv, mégis rengeteg elgondolkodtató dolgot fogalmaz meg.

 Bővebb ajánló a könyvről itt olvasható:

http://ekultura.hu/2021/03/13/kalman-mari-talyigas-irma-es-az-urdog

img_20210409_091720.jpg

 (Kép forrása: saját fotó)

süti beállítások módosítása