Életmód és életmorzsák

Antiknapraforgó

Antiknapraforgó

Szilasi László: Kései házasság

Ismét egy remek könyvet olvastam

2020. július 15. - Antiknapraforgó

Korábban már olvastam Szilasi Lászlótól, és nagyon tetszettek eddigi művei. Így már nagyon vártam az új könyvének megjelenését. Nem csalódtam: a Kései házasság című regény is lebilincselő olvasmánynak bizonyult. 

img_20200714_122802.jpg
 

(Kép forrása: saját fotó) 

Vajda Ilma és Gavenda Péter kapcsolatáról szól a regény. A fiatalok 1964-ben ismerkedtek meg Szegeden. Szerelmük ekkor kezdődött, és meg is maradt egész életükre – legalábbis a nő részéről egészen biztosan. A regény egy-egy évet mutat be a szerelmükből  1964 és 2019 között. 

 

 

Nagyon szimpatikus számomra, hogy szinte mindegyik fejezet elején olvashatunk az adott év fontos történelmi, politikai, közéleti, vagy valami miatt fontos eseményei közül legalább egyre való utalást. Amennyiben az olvasó már élt az adott időpontban, és volt olyan korú, hogy emlékezetében van valami arról az időszakról, szinte a homlokára csap, például így:

Jé, tényleg, emlékszem, valóban 1999.augusztus 11-e volt a teljes napfogyatkozás napja! Számomra pont ezek a kis utalások teszik hihetővé, hogy ez a szerelmi történet valós, és minden megtörtént, pontosan úgy ahogyan azt a szerző leírta.

Részletesebb ajánló a könyvről itt olvasható:

http://ekultura.hu/2020/07/14/duplacikk-i-szilasi-laszlo-kesei-hazassag?fbclid=IwAR2v0ZblBCd2oxmUl7-84RPP_VRk9UXbwHEXCXluh_D-Syw7PIxc5GolzBw

Szilasi László "A harmadik híd" című művéről itt írtam korábban:

https://antiknapraforgo.cafeblog.hu/2019/12/07/ismet-egy-remek-konyvet-olvastam-%f0%9f%93%96-szilasi-laszlo-a-harmadik-hid-%f0%9f%93%96/

süti beállítások módosítása