Életmód és életmorzsák

Antiknapraforgó

Antiknapraforgó

Lucy Score Amit sosem fedünk fel című regényét olvastam

2024. április 05. - Antiknapraforgó

Miután nemrég elolvastam Lucy Score Amin sosem leszünk túl című könyvét, alig vártam, hogy olvashassam az Amit sosem fedünk fel címet viselő folytatást (638 oldal).

Míg az első részben Knox Morgan volt a férfi főszereplő, a második részben testvére, a jóképű, vonzó Nash Morgan dobogtatja meg a női szíveket. Lina Solavita és Nash bármennyire tiltakoznak is az ellen, hogy közel kerüljenek egymáshoz, mégiscsak kettejük kapcsolatáról szól a történet. Bár néhol erősen elgondolkodtam, hogy habár egy romantikus regényt olvasok, beillene bűnügyi és erotikus kategóriába is. Helyenként túl soknak találtam a csúnya beszédet, káromkodást, ennek ellenére maga a történet és a karakterábrázolás nagyon tetszett. 

"Vékony vonal húzódik a szükséges kockázatvállalás és a hülyeség között. " (60. oldal) 

"A barátok jobbá teszik egymást. Elfogadjuk a rosszat, megünnepeljük a jót, és nem csesztetünk a hibáid miatt... " (291. oldal) 

Mindent egybevéve elmondhatom, hogy egy izgalmas, szórakoztató, fordulatos regényt olvastam, amely kellemes kikapcsolódást nyújtott számomra. Már várom, hogy olvashassam a harmadik részt. 

(Halászné Magyar Márta) 

img_20240405_202636.jpg

süti beállítások módosítása