Életmód és életmorzsák

Antiknapraforgó

Antiknapraforgó

Olvasnivalók - egyéni könyv sikerlista

2019. június 11. - Antiknapraforgó

Általános iskolás korom óta nagyon szeretek olvasni. Könyvek terén majdnem "mindenevő" vagyok.

Szívesen olvasok szépirodalmi műveket, szakmai könyveket (pszichológia, szociológia, egészségügy), regényeket, életmóddal kapcsolatos és sok egyéb témájú könyvet is.

Én a mai, modern világban is a nyomtatott könyvet olvasom szívesebben. Bár kétségtelen, hogy az e-könyveknek számtalan előnyük van (olcsóbb, helytakarèkos ugyebár, stb.) így már én is olvasok "e" módon is, de azért még mindig ragaszkodom némi hagyományos papíralapú könyv olvasásához.


Időnként barátaimnak is szoktam ajándékba venni könyvet, és figyelmükbe ajánlom amikor valami igazán jót olvasok. Van aki màr kéri, hogy mondjam milyen jó könyvet olvastam legutóbb.  Így már  amolyan "kedvenc könyveim" listát is állítok össze az utóbbi években- saját magamnak is, hogy utólag is tudjam mikor milyen igazán figyelemreméltó könyvet olvastam, illetve barátaimnak olvasnivalók ajánlásta is. 

Természetesen van amelyiket már többször is végigolvastam :)

Talán mostmár tényleg itt a nyár � Aki szeret olvasni, akár strandra, nyaralásra is szívesen visz magával olvasnivalót. Vagy akár kertbe, teraszra, erkélyre is szívesen ül ki szabadidejében egy jó könyvvel a kezében. Lehet válogatni az olvasnivalók közt, ötletadónak itt egy kis egyéni könyvajánló. Jó olvasást kívánok minden "könyvmolynak", tavasszal, nyáron, ősszel és télen is! � � �

Az általam 2014 és 2018 között olvasott könyvek közül ezek a kedvenceim (a sorszám az olvasási sorrend volt nem pedig "rangsor") :


1. Kerékgyártó István: Rükverc
2. Muhi János: Sebkönyv
3. Sidney Sheldon : Vérvonal
4. Kerékgyártó István: Makk ász az olajfák hegyén
5. Rados Virág: In flagranti.
6. Gary Chapman: Egymásra hangolva- Öt szeretetnyelv a házasságban.
7. Kerékgyártó István: Vagyonregény
8. Bànlaky Pál: Családszociológia.
9. Nicholas Sparks: Vissza hozzád
10. Lennart Frick: És rajta ki segít?
11. Vass Virág: Szoknya-Blues
12. Marie Kondo: Rend a lelke mindennek.
13. Joshua Fields Millburn - Ryan Nicodemus: Minimalisták- minden, ami igazán fontos.
14. Alexandra Jamieson: Egy falat kísértés
15. Kovacs Hedi : ...AZTÁN LEHET SYDNEY!
16. Nick Vujicic: Élet korlátok nélkül - Ötletek egy teljes élethez
17. Galgóczi Dóra :Válaszok háza.
18. Kohout Kaia & Kohout Dávid: ÚZ, a csodák csodája (400 nap nászútterápia)
19. Mörk Leonóra: A porcelánlány
20. Romain Puértolas: A fakír, aki egy IKEA szekrényben ragadt.
21. Katja Pantzar: Sisu és én (Hogyan találtam meg önmagam?)

[caption id="attachment_198" align="alignnone" width="150"] (Kép: saját fotó)[/caption]

süti beállítások módosítása